عملکرد صد روزه دانشگاه فرهنگیان
عملکرد صد روزه دانشگاه فرهنگیان

وی ادامه داد: تلاش می کنیم همکاران بتوانند با احساس آرامش و آزادی کامل، به بیان مطالب و نظرات خود بپردازند.

مهر محمدی، با اعلام انتشار عملکرد صد روزه ی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه فرهنگیان در چند روز آینده از طریق پورتال و رسانه ها، افزود: بنا داریم گزارش عملکرد صد روزه دانشگاه فرهنگیان را منتشر کنیم و در یک کنفرانس مطبوعاتی، مجموعه عملکرد دانشگاه را در معرض قضاوت عموم قرار دهیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، در ادامه گفت: اعتقادم این است که مردم، موکلان هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی هستند، مسؤولیت، نوعی وکالت است و وکیل باید نظر موکل را تأمین کند و براساس قضاوت های آنان، بتواند نیازها و انتظارات را برآورده کند و اگر نتوانست، بدون تعارف به او بگویند که وکالت از تو سلب شده، این نگاه و نگرش من به مدیریت است.

وی از نظر سنجی، پیرامون گزارش صد روزه به طور کلی و یا به تفکیک بخش ها، در پورتال سازمان مرکزی خبر داد و خاطر نشان کرد: دریافت این گزارشات، مبنایی است برای آنکه آگاه شویم عملکردمان چقدر قابل دفاع بوده و این قضاوت، برایمان بسیار مهم است.

مهر محمدی، تصریح کرد: هر چه از نقاط قوت، اقدام مثبت و مؤثر در این مجموعه است؛ حاصل تلاش های دست جمعی همکاران دانشگاه و سازمان مرکزی است و اگر نقص و مشکلی باشد، باید با همت، کوشش بیشتر و قبول ضعف های خود و مدیران مجموعه، آن را جبران کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با پر اهمیت خواندن نظرات و پرسش های مطرح شده ی مخاطبان این دانشگاه که در پورتال سازمان مرکزی و وبلاگ صدای سند به طرح دغدغه ها و گلایه های خود پرداخته اند، تصریح کرد: در قبال تک تک کارکنان دانشگاه، احساس مسؤولیت می کنم و روزانه به ده ها مورد نظرات که در وبلاگ صدای سند، مطرح شده است پاسخ داده و اگر قابلیت درج عمومی داشته باشد، در معرض دید عموم قرار می دهم.

وی، بخش ارتباط با ریاست دانشگاه در پورتال دانشگاه فرهنگیان را، پل ارتباطی بین خود و مخاطبان دانست و افزود: در آینده ای نزدیک، وبلاگ صدای سند، به صدای دانشگاه، تغییر نام خواهد داد و این وبلاگ به فضایی برای طرح مسایل و مباحث کارشناسی پیرامون ارتقاء دانشگاه فرهنگیان، تبدیل خواهد شد.

مهر محمدی، تصریح کرد: همکاران من در تمام کشور، می توانند، هرگونه پرسش، انتقاد و گلایه ی خود را، از طریق بخش ارتباط با ریاست، بیان کنند و این مسیر ارتباطی باز بوده و مجدانه پیگیر پاسخ به مطالب مطروحه خواهم بود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، پیرامون درخواست ملاقات های حضوری همکاران با وی، خاطر نشان کرد: با همکاران حوزه ی ریاست مطرح کرده ام که در هفته یا ماه، زمان ویژه ای را برای ملاقات حضوری در نظر بگیرند.

وی در خصوص رعایت ضوابط و عدالت در ورود نیرو به سازمان مرکزی، گفت: به شایسته سالاری، فراتر از یک شعار، پایبند هستم و امیدوارم که با اصل شایسته سالاری، بتوانیم عدالت را اجرا نماییم.

مهر محمدی، ادامه داد: برای شناسایی افراد شایسته و تحقق شایسته سالاری، در نظر داریم، طی یک فراخوان عمومی، پست های سازمان مرکزی را به شایسته ترین افرادِ واجد شرایط، محول کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به در نظر گرفتن دو پست جدید در سازمان مرکزی و واگذاری آن به افراد شایسته، از طریق فراخوان عمومی در پورتال دانشگاه، تصریح کرد: در همین راستا،در آینده ای نزدیک، در خصوص دو پست "ریاست مرکز هوشمند سازی " و "دفتر همکاری بین المللی" دانشگاه که در چارت جدید پیش بینی شده است، برای گزینش و انتخاب افراد شایسته و واجد شرایط، فراخوان خواهیم داد.

“ دانشگاه فرهنگیان گزارش عملکرد صدروزه منتشر می کند ”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در سه شنبه 24 دی 1392ساعــت3:24 تــوسط مدیر وب سایت |
طبقه بندی: دانشگاه فرهنگیان، خبرهای دانشگاه فرهنگیان، ،
برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان،فعالیت های دانشگاه فرهنگیان،خبرهای دانشگاه فرهنگیان،